Na reklamu v televízii firmy vlani vynaložili 632 mil. eur
Zadávatelia reklamy v roku 2012 zaplatili televíziám za
propagáciu výrobkov a služieb viac než 632 mil. eur. Objem reklamných
výdavkov v tejto oblasti sa tak medziročne zvýšil o 15 percent.
Informovala o tom agentúra TNS Slovakia.Zadávatelia reklamy v roku 2012 zaplatili televíziám za propagáciu výrobkov a služieb viac než 632 mil. eur. Objem reklamných výdavkov v tejto oblasti sa tak medziročne zvýšil o 15 percent. Informovala o tom agentúra TNS Slovakia. Najviac peňazí podľa agentúry TNS investovali do televíznej reklamy firmy z tých istých segmentov ako v roku 2011. Výmena nastala iba na prvej pozícii. Lídrom sa stali banky a stavebné sporiteľne, ktoré na druhú priečku posunuli mobilných operátorov. V rebríčku ich nasledujú autá, lieky a maloobchodné reťazce.
Najväčším zadávateľom televíznej reklamy bol rovnako ako v predošlých rokoch Slovak Telekom. S investíciami v hodnote takmer 34,9 mil. eur tak o vyše 6 mil. eur predstihol konkurenčný Orange s 28,8 mil. eur. Na treťom mieste ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH