ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Naše O2 už má 1 500 000 zákazníkov!

Archív NXT
0

Po viac ako šesťročnom pôsobení na slovenskom trhu dosiahlo O2 už 1,5 milióna zákazníkov. Férový a transparentný prístup, ako aj neustále prinášanie noviniek na trh oceňuje stále viac a viac zákazníkov. O2 chce rásť aj naďalej, a preto prináša svojim zákazníkom atraktívne služby a produkty po celý rok. Prečítajte si ďalej, v čom všetkom ste s O2 boli prví.

VIANOCE PO CELÝ ROK A PRE VŠETKÝCH

S O2 Fér voláte už po minúte zadarmo

Všetci zákazníci s najpopulárnejším programom O2 Fér môžu volať na 1,5 milióna telefónnych čísel v sieti O2 zadarmo už po 1. minúte. Zmena je automatická a bez akejkoľvek aktivácie. Výhodu získajú zákazníci predplatených alebo fakturovaných služieb a bez nutnosti akéhokoľvek mesačného poplatku.

ROVNAKÝ PRÍSTUP K NOVÝM AJ STARÝM ZÁKAZNÍKOM

S O2 volajú zákazníci do EÚ za slovenské ceny

O2 umožňuje telefonovať za slovenské ceny do krajín Európskej únie všetkým zákazníkom programov O2 Paušál, O2 Fér a O2 Moja Firma. O2 rozšírilo túto výhodu na všetky krajiny EÚ. Ponuka, samozrejme, platí pre nových aj existujúcich zákazníkov automaticky a bez nutnosti akejkoľvek aktivácie alebo poplatkov. Rovnaké ceny ako na Slovensku platia aj pre odosielanie SMS správ z uvedených programov. slovensko

ĽUDIA SI PRENÁŠAJÚ ČÍSLA RÝCHLEJŠIE AJ VĎAKA O2

O2 netrestá zákazníkov poplatkami

O2 od príchodu na trh tvrdí, že telefónne číslo patrí zákazníkovi. Zároveň sa zaslúžilo o zrýchlenie prenosu telefónneho čísla na súčasné 4 pracovné dni. O správnosti tohto kroku svedčí aj vyše 600-tisíc prenesených SIM kariet do O2 od spustenia automatickej prenášateľnosti telefónneho čísla v roku 2008. O2 nepodmieňuje prenos čísla žiadnymi poplatkami a dlhodobo kritizuje konkurenciu za pokutovanie zákazníka, ktorý sa rozhodne pre lepšiu ponuku.

3G sieť od O2 pre 56,4 % Slovákov

O2 začalo od roku 2011 postupne zapínať svoju vlastnú 3G sieť. Aktuálne ňou pokrýva viac ako polovicu populácie Slovenska. Do konca roka pribudne ďalších 60 lokalít, čím sa pokrytie rýchlou 3G sieťou zvýši na 56,4 %. Rozširovanie 3G siete je dlhodobá stratégia spoločnosti, pričom O2 v nej chce pokračovať aj naďalej.

O2 ako jediný operátor prinieslo najrýchlejší mobilný internet LTE

Najrýchlejší mobilný internet spolu s najmodernejšou technológiou LTE dorazil už aj na Slovensko. O2 ako prvý mobilný operátor na Slovensku nielen úspešne otestoval technológiu LTE, ale už v roku 2012 ako prvý a doposiaľ jediný operátor odštartoval komerčnú prevádzku siete LTE vo vybraných obciach západného Slovenska. 4G

O2 štyrikrát po sebe operátorom roka

Už štvrtý rok po sebe zvíťazilo s drvivou väčšinou hlasov O2 v prestížnej ankete TECHBOX roka, v ktorej zákazníci hlasujú za najlepšieho operátora. Výsledky potvrdili, že princíp férovosti a transparentnosti oceňujú aj zákazníci.

PRVÝ PAUŠÁL BEZ OBMEDZENÍ PRIŠIEL OD O2

Volania, SMS bez obmedzenia a aj do všetkých krajín EÚ

O2 predstavilo prvý paušál na Slovensku s neobmedzenými volaniami a SMS do všetkých sietí doma a do všetkých krajín Európskej únie. S Platinovým O2 Paušálom získava zákazník neobmedzené volania spolu s neobmedzenými SMS. Zároveň si môže uplatniť bonus vo forme zľavy na kúpu akéhokoľvek mobilného telefónu v ponuke O2, a to každých 18 mesiacov vo výške až 288 eur. O2 zákazníka neobmedzuje skrytými podmienkami, FUP ani počtom čísel, na ktoré môže volať, ako to robí konkurencia.

O2 - technologický líder

Ako prví mohli platiť mobilom zákazníci O2

Vďaka spojeniu O2 a Tatra banky možno od začiatku roka 2013 za nákup v obchode zaplatiť mobilom bez prídavných zariadení bezpečne, ľahko a rýchlo. Prostredníctvom služby O2 Karty v mobile a jej prepojením na bežný účet klienta v banke sa mobilný telefón stáva platobnou kartou. platba mobilom

1,5 milióna je pre nás pocta. Ďakujeme vám!

Čo robiť, aby takéto množstvo ľudí bolo spokojných so službami O2? K úspešnému míľniku O2 v jeho histórii sa vyjadril generálny riaditeľ Ramiro Lafarga Brollo.

ramiro_2.jpg

Ramiro Lafarga, generálny riaditeľ O2

Čo pre vás 1,5 milióna zákazníkov znamená?

Je to hlavne veľký záväzok do budúcnosti. Aj naďalej chceme prinášať všetky skvelé služby a novinky ako doteraz. Z pohľadu biznisu chceme predsa rásť. Pre mňa osobne je však dôležitejšie mať spokojných zákazníkov. A my ich máme dlhodobo najspokojnejších spomedzi všetkých operátorov.

Prečo toľko ľudí využíva vaše služby?

Na začiatku cesty sme chceli priniesť to, čo tu chýbalo. Zákazníci nedôverovali operátorom. Považovali ich služby za neprimerane drahé. Ponuka bola komplikovaná a nezrozumiteľná. Operátori podmieňovali a niektorí stále podmieňujú svoje ponuky rôznymi háčikmi a obmedzeniami. Preto sa našimi základnými hodnotami stali férový a transparentný prístup, zrozumiteľné portfólio produktov a, samozrejme, atraktívne ceny. Podľa nás je to jediná cesta, ako si zákazníka získať. Toto sme však časom ešte zlepšili. Zákazníkom už nedávame len to, čo si zaplatia, ale aj niečo navyše. Či už v podobe bonusu k mobilným službám, alebo v podobe iných výhod, ako je napríklad lacnejšie cestovanie.

Podľa prieskumov sú vaši zákazníci najspokojnejší. Dá sa vôbec spokojnosť merať?

To je veľmi jednoduché. Keby sme mali nespokojných zákazníkov, ich počet by klesal. Nám však približne každé dva roky pribudne pol milióna nových zákazníkov. Samozrejme, že máme zároveň prepracované metódy, ako merať zákaznícku spokojnosť, ktoré nám dovoľujú detailne sa zamerať na jednotlivé oblasti na maximálnu spokojnosť zákazníkov. Základné pravidlo je však také, že výhody sú pre všetkých, ak ich majú noví, musia ich mať predsa aj tí, čo sú s nami dlhšie. Dávame zákazníkom to, čo reálne potrebujú a využívajú. U nás meriame spokojnosť zákazníkov tak, že sa ich permanentne pýtame, čo potrebujú, a snažíme sa im maximálne vyhovieť.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať