Nový normál práce vo firmách preveril nastavenie spolupráce i bezpečnosť
Zatvorené kancelárie, home office, online spolupráca - už to budú takmer dva roky, čo pandémia výrazne zmenila spôsob, akým pracujeme. A hoci recept na novú situáciu musela hľadať väčšina organizácií, nie všetkým sa ho podarilo nájsť.
O tom, čo funguje, čo sa neosvedčilo, kde sú najčastejšie prekážky a ako ich prekonať, diskutovali odborníci z praxe na online podujatí spoločnosti Atos. Nový normál práce bol už treťou virtuálnou debatou v rámci Technologického fóra.
Komunikácia je stále dôležitá
Firmy počas uplynulého obdobia nebrzdil vždy len nedostatok technologických nástrojov. „Často sa stretávame s tým, že pracovník vo firme dostane notebook, má pripojenie, má VPN, no nevie, čo má robiť. Bez bežnej živej komunikácie sa často stratí niť. Vidno, že chýba také to bzučanie medzi ľuďmi, v rámci ktorého sa operatívne dozvedia, čo sa deje,“ hovorí o jednej z najväčších nástrah práce z domova Patrik Plachý, odborník zo spoločnosti Red Hat. Tá preto do svojich nástrojov začala implemen ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH