O e-schránky sa zaujíma štyrikrát viac ľudí
Stále viac ľudí sa zaujíma o prácu so svojou štátnou e-schránkou. Telefonickú pomoc pri manipulácii so svojou elektronickou schránkou v tomto roku využilo viac ako 25-tisíc občanov. Na kontaktné centrum Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby (NASES) volá či píše denne takmer tristo občanov, čo je o tretinu viac ako na začiatku roka, a štyrikrát viac ako v rovnakom období minulého roka.
Kontaktné centrum poskytuje telefonický a online servis k práci s e-schránkami a portálom slovensko.sk. Práve pre zvýšený záujem občanov o poradenstvo k e-schránkam agentúra pristúpila k predĺženiu času pre verejnosť. Cez pracovné dni sa občania operátorom dovolajú do 18:00, v stredu až do 21:00. „Chceli sme vyjsť v ústrety aj viac zaneprázdneným občanom, ktorým je pohodlnejšie vybaviť si podobné záležitosti vo večerných hodinách,“ vysvetľuje generálny riaditeľ NASES Norbert Molnár.
Pracovníci kontaktného centra väčšinou riešia požiadavky spojené s prácou v elektronickej schránke alebo pom ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH