OPPO predstavuje plány na rozšírenie aktivít v EU aj nové ponuky pre zákazníkov v roku 2024
Spoločnosť OPPO vstúpila do siedmeho roku pôsobenia v Európe a rozhodla sa ponúknuť zákazníkom v EU väčší výber. Zákazníci v celej Európe sa tak čoskoro dočkajú nových inovatívnych produktov OPPO. Okrem toho spoločnosť v záujme zlepšenia služieb uzatvára trojročné strategické partnerstvo so skupinou Telefónica s cieľom posilniť svoju expanziu v Európe.
Predná svetová technologická spoločnosť OPPO oznámila posilnenie svojich aktivít na európskych trhoch a predstavila sériu inovatívnych produktov a technológií pre Európu na rok 2024.
OPPO oslávi v roku 2024 svoje 20. výročie, ktoré je zároveň 7. rokom pôsobenia značky v Európe. Od uvedenia inovatívneho radu Find X v roku 2018 sa OPPO stalo kľúčovým hráčom na európskom trhu so spotrebnou elektronikou a zariadeniami pre siete 5G. Vďaka spolupráci s Wimbledonom, Roland-Garros, Ligou majstrov UEFA, Paris Photo a ďalšími si značka získala silnú pozíciu aj úzke spojenie s miestnymi spotrebiteľmi.
„Európa bola pre OPPO vždy kľúčová,“ povedal Bingo Liu, generálny riaditeľ spoločnosti OPPO Europe a doplnil: „Naším poslaním ostáva dodávať európskym používateľom tie najlepšie produkty. Sme tu, aby sme tu pôsobili a ponúkli trhu s inteligentnými zariadeniami väčší výber.“
Spoločnosti OPPO a Nokia uzatvorili 24. januára 2024 globálnu dohodu o krížovom licencovaní patentov, ktorá sa vzťahuje na základné patenty pre štandardy sietí 5G, aj ďalších mobilných komunikačných technológií. V rámci svojho dlhodobého záväzku k európskemu trhu spoločnosť OPPO tiež oznámila, že jej produkty budú opäť široko dostupné v celej Európe.
„V predchádzajúcich mesiacoch sme zaznamenali rastúce požiadavky a silné očakávania spotrebiteľov v EU, ktorí stoja o zážitky, ktoré OPPO prináša, ako je možnosť zadovážiť si smartfóny špičkovej fotografie.“ Bingo Liu zdôraznil: „Vďaka všetkej podpore je tím OPPO Europe odhodlanejší než kedykoľvek predtým poskytovať našim zákazníkom inovatívne produkty a bezkonkurenčné služby.“
Počas veľtrhu MWC spoločnosť OPPO tiež oznámila, že uzatvorí trojročnú strategickú alianciu so skupinou Telefónica, ktorá bude ďalej podporovať rast značky OPPO na globálnych trhoch, predovšetkým v Európe.
Nedávne údaje spoločnosti Canalys ukazujú, že si OPPO v roku 2023 udržalo pozíciu štvrtej najväčšej značky inteligentných telefónov na svete a zaistilo si 9 % celkového podielu na trhu s viac ako 100 miliónmi dodaných smartfónov. V roku 2023 dosiahol celosvetový počet aktívnych používateľov smartfónov OPPO viac ako 600 miliónov vo viac ako 60 krajinách a regiónoch. V rámci poslania značky „Technológie pre ľudstvo, láskavosť pre svet“ pokračuje OPPO v obohacovaní života ľudí inovatívnymi produktmi a neustále investuje do výskumu a vývoja. Aby spoločnosť OPPO vstúpila do éry inteligentných telefónov s umelou inteligenciou, odhalila, že v roku 2024 sa v Európe objaví funkcia generatívnej umelej inteligencie v ich pripravovaných produktoch, ktoré umožnia viacerým používateľom zažiť inteligentný život podporovaný umelou inteligenciou.
_________________________________________________________________
O ZNAČKE OPPO
OPPO je predná svetová značka na poli inteligentných telefónov a zariadení. Svoj prvý mobilný telefón spoločnosť uviedla na trh už v roku 2008 a od samého začiatku sa snaží do technológií vkladať svoje srdce aj dušu. Zároveň neúnavne usiluje o dokonalú harmóniu dizajnu a inovácií. Dnes OPPO ponúka širokú škálu inteligentných zariadení v čele so sériami smartfónov s označeniami Find a Reno. Okrem tých poskytuje OPPO svojim používateľom vlastnú softvérovú nadstavbu používateľského prostredia ColorOS. OPPO pôsobí vo viac ako 40 krajinách sveta. Po celom svete má tiež 6 vlastných výskumných ústavov a 5 centier výskumu a vývoja. V Londýne sídli OPPO International Design Center. Po celom svete má OPPO viac ako 40 000 zamestnancov.
Zobrazit Galériu