CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Online obchodníci musia staviť na IT technológie

Tlačové správy
0
Môžu im priniesť rast obratu od 20 do 40 percent a znížiť náklady na starostlivosť o zákazníkov Segment e-commerce po predošlom období stagnácie v roku 2023 rastie. Na Slovensku je aktívnych približne 20 000 e-shopov. Odborník spoločnosti Seyfor upozorňuje, že e-commerce bude naďalej dynamicky sa rozvíjajúcim segmentom, na ktorý by obchodníci mali reflektovať tým správnym spôsobom. Kto bude chcieť v konkurenčnom boji obstáť, musí staviť na automatizované procesy a smart prvky. V praxi to obchodníkom môže priniesť rast obratu od 20 do 40 percent.   {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}} Segment e-commerce po období stagnácie opäť rastie Spoločnosť Shoptet, líder na Slovensku v poskytovaní služieb prenájmu e-shopových riešení, odhaduje, že na našom trhu je aktívnych približne 20 000 e-shopov. „Po roku 2022, kedy celý e-commerce ovplyvnený otvorením obchodov po pandémii, vojnou na Ukrajine i vysokou infláciou, zaznamenal prvý historický 13-percentný pokles, v 2023 opätovne rastie,“ hovor ... Zobrazit Galériu

SEYFOR

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať