Online obchodníci musia staviť na IT technológie
Môžu im priniesť rast obratu od 20 do 40 percent a znížiť náklady na starostlivosť o zákazníkov
Segment e-commerce po predošlom období stagnácie v roku 2023 rastie. Na Slovensku je aktívnych približne 20 000 e-shopov. Odborník spoločnosti Seyfor upozorňuje, že e-commerce bude naďalej dynamicky sa rozvíjajúcim segmentom, na ktorý by obchodníci mali reflektovať tým správnym spôsobom. Kto bude chcieť v konkurenčnom boji obstáť, musí staviť na automatizované procesy
a smart prvky. V praxi to obchodníkom môže priniesť rast obratu od 20 do 40 percent.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Segment e-commerce po období stagnácie opäť rastie
Spoločnosť Shoptet, líder na Slovensku v poskytovaní služieb prenájmu e-shopových riešení, odhaduje, že na našom trhu je aktívnych približne 20 000 e-shopov. „Po roku 2022, kedy celý e-commerce ovplyvnený otvorením obchodov po pandémii, vojnou na Ukrajine i vysokou infláciou, zaznamenal prvý historický 13-percentný pokles, v 2023 opätovne rastie,“ hovor ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH