CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Oracle dodáva podnikom personalizované digitálne asistenty

Tlačové správy
0
Umelá inteligencia rozširuje schopnosti chatbotov, ktoré potom dokážu zvyšovať produktivitu zamestnancov a zlepšovať zákaznícku skúsenosť Spoločnosť Oracle na konferencii Oracle OpenWorld oznámila dostupnosť riešenia Oracle Digital Assistant. Nasadením tohto riešenia dokážu podniky významne zvýšiť svoju produktivitu. Zamestnanci tak získajú jediného komplexného digitálneho asistenta, ktorého je možné vyškoliť, aby podporoval viacero aplikácií, či už ide o HR (ľudské zdroje), ERP (plánovanie podnikových zdrojov), CRM (riadenie vzťahov so zákazníkmi), alebo CX (zákaznícka skúsenosť). Vďaka využitiu umelej inteligencie asistent získava znalosti špecifické pre dané domény, chápe kontext aj zámery používateľov. Dokáže identifikovať vzory správania používateľov, učí sa z nich a potom za zamestnancov automaticky a proaktívne vykonáva rutinné úlohy, napr. schvaľovanie výdavkov alebo plánovanie schôdzí. Riešenie Oracle Digital Assistant je založené na platforme Oracle Cloud Infrastructure a s ... Zobrazit Galériu

Oracle

Všetky autorove články
Oracle konferencia chatbot asistent

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať