Oracle dodáva podnikom personalizované digitálne asistenty
Umelá inteligencia rozširuje schopnosti chatbotov, ktoré potom dokážu zvyšovať produktivitu zamestnancov a zlepšovať zákaznícku skúsenosť
Spoločnosť Oracle na konferencii Oracle OpenWorld oznámila dostupnosť riešenia Oracle Digital Assistant. Nasadením tohto riešenia dokážu podniky významne zvýšiť svoju produktivitu. Zamestnanci tak získajú jediného komplexného digitálneho asistenta, ktorého je možné vyškoliť, aby podporoval viacero aplikácií, či už ide o HR (ľudské zdroje), ERP (plánovanie podnikových zdrojov), CRM (riadenie vzťahov so zákazníkmi), alebo CX (zákaznícka skúsenosť). Vďaka využitiu umelej inteligencie asistent získava znalosti špecifické pre dané domény, chápe kontext aj zámery používateľov. Dokáže identifikovať vzory správania používateľov, učí sa z nich a potom za zamestnancov automaticky a proaktívne vykonáva rutinné úlohy, napr. schvaľovanie výdavkov alebo plánovanie schôdzí.
Riešenie Oracle Digital Assistant je založené na platforme Oracle Cloud Infrastructure a s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH