Canon spúšťa CCM Online: novú cloudovú službu pre konzistentnú a atraktívnu multikanálovú komunikáciu so zákazníkmi
BRATISLAVA, 25. októbra 2018 – Spoločnosť Canon Europe, svetový líder v oblasti zobrazovacích technológií, predstavila novú službu Customer Communications Management Online (CCM Online), ktorá umožňuje úplne zmeniť systém komunikácie so zákazníkmi. CCM Online je komplexné riešenie cloudového riešenia, ktoré dáva firmám možnosť zaviesť efektívnejšiu a konzistentnú dvojsmernú komunikáciu so zákazníkmi. Celý systém navyše nevyžaduje žiadne predchádzajúce investície. Spoločnosť Canon sa postará o proces od začiatku až do konca – bezpečne pripraví, zostaví a predloží komunikované informácie prostredníctvom zvoleného komunikačného kanálu. Každý kontakt so zákazníkom sa stane novou príležitosťou k obchodu.
„Potreba efektívne komunikovať so zákazníkom rastieuž niekoľko rokov. Získanie a udržanie pozornosti zákazníka naprieč segmentmi, distribučnými a komunikačnými kanálmi je veľmi náročné aj pre firmy s veľkými rozpočtami,“ hovorí Graham Page, riaditeľ predaja aplikácií pre región EMEA spoloč ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH