Orange mení spôsob komunikácie so zákazníkmi
V súvislosti s používaním smartfónov, mobilnej multimediálnej zábavy a sociálnych sietí sa menia aj očakávania zákazníkov mobilných operátorov, predovšetkým čo sa týka používateľskej skúsenosti, dostupnosti a kvality služieb.
Zuzana Nemečková, riaditeľka obchodného úseku Orangeu
Pavol Lančarič, generálny riaditeľ Orangeu
Cez e-shop sa v súčasnosti realizuje len 5 percent zákaziek, ale tretina obchodných prípadov, ktoré sa dotiahnu na obchodných miestach, sa začala v e-shope. Orange takúto kombináciu osobnej a digitálnej formy kontaktu nazýva hybridná zákaznícka skúsenosť. „Naším primárnym cieľom nie je, aby sa za každú cenu čo najviac objednávok zrealizovalo kompletne cez náš e-shop, ale aby si zákazník mohol vybrať spôsob, ktorý je pre neho najjednoduchší a najpohodlnejší,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Orangeu Pavol Lančarič.
Cieľom Orange je spájať ľudí s tým, na čom im v živote záleží, a chce, aby boli digitálne služby pre zákazníkov dostupnejšie a zrozumiteľnejšie. Spoločn ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH