S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

ARDUINO - periférie a práca s LCD displejom /9.časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál V predchádzajúcich častiach sme pracovali s Arduinom tak, že programy sa spúšťali v Arduine, ale klávesnicu a obrazovku sme si „požičali" z počítača, na ktorom sme Arduino programovali. Teraz začneme Arduino osamostatňovať, naučíme sa teda vytvárať aplikácie, aby Arduino nebolo závislé od obrazovky a klávesnice iného počítača. Periférie Arduina Arduino bolo vytvorené preto, aby bolo prenosné a nezávislé od iných počítačov alebo počítačových komponentov. Ak teda nechceme pre potreby Arduina využívať obrazovku počítača, musíme Arduino vybaviť nejakým zobrazovacím zariadením. Najjednoduchšie zobrazovacie zariadenie je obyčajná LED dióda alebo skupina LED diód, ktoré svojím svitom dokážu celkom slušne zobrazovať stav Arduina. Na číselné vyjadrenia to však nestačí a je lepšie používať numerický displej - buď samostatnú číslicu, alebo skupinu číslic (obr. 1). Ak chceme vypisovať aj textové hlásenia, viac hodí sa na to alf ... Zobrazit Galériu

Miroslav Oravec

Všetky autorove články
arduino programovanie seriál

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať