Pheed – nová konkurencia pre Twitter?
Zdá sa, že Twitteru a Facebooku sa rodí nová konkurencia. Sociálna sieť Pheed bola spustená len pred niekoľkými dňami, no už zaznamenala viac ako 350 000 unikátnych návštevníkov, a to aj bez dnes takej žiaducej aplikácie pre iPhone, ktorá v súčasnosti čaká na schválenie. V čom je tajomstvo úspechu Pheedu? Začínajúcej spoločnosti, ktorá stojí za ním, sa totiž za niekoľko dní podarilo dosiahnuť registráciu viac ako 200 známych osobností. Inak Pheed funguje ako ostatné sociálne siete - umožňuje používateľom zdieľať všetky formy digitálneho obsahu vrátane textu, fotografií, audia, videa i živého vysielania. Prevádzkovatelia siete však pristupujú k zdieľaniu na základe obchodného plánu - uskutočňuje sa prostredníctvom platených kanálov. Používatelia (tzv. pheeders) môžu využiť mesačný poplatok za sledovanie kanála alebo platbu za zhliadnutie. Poplatky za sledovanie pheedu, t. j. profilu či vysielania, siahajú od 1,99 dolára do 34,99 dolára za mesiac alebo za zobrazenie. Používateľ si sá ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH