CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Pokémon Go: Dokedy vydrží ošiaľ?

0
Posledné týždne vidieť po mestách pohyb duchom neprítomných ľudí, zahľadených do svojich mobilov podstatne viac, než je to obvyklé. Pokémon Go priniesol totiž inovatívny herný systém, prepájajúci digitálny svet s tým skutočným. Tieto mechanizmy síce obsahovala aj hra Ingress od tých istých vývojárov, no jej popularita sa s Pokémonom Go nedá ani porovnať. Prirodzene sa teda objaví otázka, či si hra udrží svoju obľúbenosť dlhodobo alebo je to len ošiaľ spôsobený značkou, ktorý čoskoro zmizne. Aby sme lepšie pochopili, čo sa skrýva za úspechom aplikácie, pozrime sa na výsledky on-line prieskumu UX štúdia Lighting Beetle, ktoré vyspovedalo 192 hráčov zo Slovenska. Značka a nostalgia Všetko nasvedčuje tomu, že nostalgia k značke Pokémon je jeden z hlavných determinantov úspechu tejto novinky. Až 70,2 % jej hráčov je totiž vo veku 20 až 29 rokov, čo je práve ten vek, v ktorom boli ako deti zastihnutí prvou vlnou pokémánie v podobe hry na Gameboy a TV seriálu. Práve s hrami na Gameboy má už ...
Pokémon

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať