Prečo 90 % e-shopov neuspeje a ako sa tomu vyhnúť
Úspešný a ziskový e-shop, ktorý každý pozná a využíva ho. To je sen každého majiteľa e-shopu, ktorý sa zdá na prvý pohľad relatívne ľahko dosiahnuteľný. No v momente, keď sa do založenia a prevádzky e-shopu naozaj pustíte, zistíte, že to zďaleka nie je také jednoduché. Medzi spustením e-shopu a tým, aby uživil vás, prípadne ďalších zamestnancov, je totiž veľmi dlhá cesta, pri ktorej narazíte na množstvo prekážok. Poďme sa spoločne pozrieť na to, ako sa chybám vyhnúť a maximalizovať šancu na úspech.
Základom pri každom podnikaní je dôsledná a kvalitná príprava. Nie je to inak ani pri založení e-shopu. V prvom rade si treba zodpovedať otázku, čo od prevádzky e-shopu očakávate. Či to má byť seriózny biznis, ktorý vás bude živiť, alebo ho beriete skôr ako vedľajší príjem popri zamestnaní či hobby, ktoré vám prináša viac radosť ako zisk.
Prvý krok v rámci prípravy (okrem založenia firmy či živnosti) je analýza trhu. Mali by ste poznať veľkosť trhu, konkurenciu, vašu cieľovú skupinu. Iným ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH