CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Prečo 90 % e-shopov neuspeje a ako sa tomu vyhnúť

0
Úspešný a ziskový e-shop, ktorý každý pozná a využíva ho. To je sen každého majiteľa e-shopu, ktorý sa zdá na prvý pohľad relatívne ľahko dosiahnuteľný. No v momente, keď sa do založenia a prevádzky e-shopu naozaj pustíte, zistíte, že to zďaleka nie je také jednoduché. Medzi spustením e-shopu a tým, aby uživil vás, prípadne ďalších zamestnancov, je totiž veľmi dlhá cesta, pri ktorej narazíte na množstvo prekážok. Poďme sa spoločne pozrieť na to, ako sa chybám vyhnúť a maximalizovať šancu na úspech. Základom pri každom podnikaní je dôsledná a kvalitná príprava. Nie je to inak ani pri založení e-shopu. V prvom rade si treba zodpovedať otázku, čo od prevádzky e-shopu očakávate. Či to má byť seriózny biznis, ktorý vás bude živiť, alebo ho beriete skôr ako vedľajší príjem popri zamestnaní či hobby, ktoré vám prináša viac radosť ako zisk. Prvý krok v rámci prípravy (okrem založenia firmy či živnosti) je analýza trhu. Mali by ste poznať veľkosť trhu, konkurenciu, vašu cieľovú skupinu. Iným ... Zobrazit Galériu
e-shop Pricemania

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať