Predstavujeme slovenské startupy: RoomAssistant
» Aplikácia má pomôcť tak hosťom, ako aj hotelom. V prvom rade sa aplikácia snaží maximalizovať príjmy z predaja hotelových služieb. Práve tento krok je dôležitý v časoch, keď hotely strácajú peniaze od hostí, ktorých im privedú rezervačné portály (ako napríklad Booking). V súčasnosti trend rezervačných portálov stále narastá, pričom už teraz tvoria títo hostia veľkú časť ubytovaných hostí. Na zvýšenie povedomia o akciových ponukách hotela môžu hotely navyše osloviť aktuálnych hostí hromadnou správou. Tieto správy sa hosťom na zariadeniach zobrazia podobne ako upozornenia na SMS alebo e-mail, pričom si môžu danú službu, resp. ponuku objednať. Hotely takisto môžu osloviť hosťa po jeho odchode z hotela, čím si s ním môžu vybudovať dlhodobý vzťah a presvedčiť ho na opakovanú návštevu hotela.
Hotely majú takisto možnosť učiť sa na základe spätnej väzby od hostí. Okrem toho majú možnosť identifikovať nespokojných zákazníkov a urobiť z nich spokojných do ich odchodu. V konečnom dôsledku t ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH