Prekonanie krízy je aj otázka prístupu. Štúdia SAP a Oxford Economics skúmala, čo funguje
Integrácia, komunikácia a ucelený pohľad sa podnikom vyplácajú. Vyplýva to zo štúdie spoločnosti SAP, ktorá v spolupráci s analytickou firmou Oxford Economics vznikala počas vrcholu prvej vlny pandémie. Cieľom štúdie bolo zistiť, do akej miery firmy a podniky uplatňujú pri každodennej prevádzke a stratégii holistický princíp a ako sa to prejavuje na ich výsledkoch. Takzvané „systémové myslenie“ si vyžaduje, aby každá časť organizácie, vrátane externých partnerov a zákazníkov, pracovala v reálnom čase s informáciami, získanými z kvalitných dát.
„Aby sa niečo také efektívne podarilo, treba vnímať sieť vzťahov v rámci organizácie i mimo nej ako jednotnú entitu, ktorá funguje hladko, dynamicky a ako súčasť jednotnej stratégie. Tento prístup k manažmentu sa nazýva systémové myslenie. Výsledky nášho globálneho výskumu ukazujú, že jeho efektívne uplatnenie môže výrazne zlepšiť obchodné výsledky a pomôcť organizáciám prekonať náročné časy,“ píšu autori v štúdii Beyond the Crisis: How intercon ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH