Pri kúpe počítača rozhoduje stále jeho cena a dizajn. Odborníci však varujú, že netreba zabúdať ani na bezpečnosť dát.
Česi a Slováci, ktorí plánujú obdarovať svojich blízkych alebo seba notebookom či tabletom, si preň radšej zájdu do kamenného obchodu. V e-shopoch nakupujú najmä mladí ľudia drobnú elektroniku – tablety, smartfóny. Ukázal to spotrebiteľský prieskum spoločnosti Microsoft, ktorá zmonitorovala aj najnovšie trendy v hardvéri.
Podiel informačných technológií v našom živote sa neustále zvyšuje, lebo nám reálne dokážu zjednodušiť život. Z prieskumu realizovaného spoločnosťou Microsoft však vyplynulo, že k nákupu zariadení ako telefón, notebook, stolový počítač či tablet pristupujeme rozdielne. Osobný počítač sa stáva doslovne osobným, zatiaľ čo klasické stolové počítače v našich domácnostiach zastarávajú, prípadne miznú úplne. Súvisí to so zmenou nášho životného štýlu. Sme neustále v pohybe a zariadenia sa nám v tom musia prispôsobiť.
Viac ako 80 % Čechov a Slovákov vlastní v dnešnej dobe aspoň 3 zariadenia. Zatiaľ čo smartfóny uprednostňujú v najväčšej miere mladí ľudia (92 % vo veku 18 až ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH