Prieskum: Len štvrtina spotrebiteľov sa chce po odznení pandémie vrátiť do starých koľají
• Koronavirové kríza výrazne ovplyvnila dochádzanie spotrebiteľov za prácou a vzdelávaním. 80% spotrebiteľov verí, že sa vráti k svojmu obvyklému dochádzanie. Avšak len 25% opýtaných túži sa do starých koľají vrátiť.
• 3 z 5 spotrebiteľov sa intenzívne zaujímajú o chytré funkcie, ktoré odosielajú výstrahy v prípade, že vodič nedáva pozor a hrozí mu nebezpečenstvo. Spotrebiteľa najviac zaujímajú funkcie zvyšujúce ich bezpečnosť.
• Z celkom 16 skúmaných miest sa Sao Paulo, Dillí, Los Angeles, Londýn a New York ukázali ako mestá s najvyššou dopravnou záťažou.
• Spotrebitelia očakávajú pokles dochádzanie osobnými autami zo súčasných 55% na 32% v horizonte 5 až 10 rokov, pričom približne 13% spotrebiteľov by rado využívalo autonómne robotická taxi alebo minibusy.
Ľudia, ktorí dochádzajú za prácou alebo vzdelanie, sú technologicky zdatní a očakávajú minimálne to isté od svojich zariadení, mobilného pripojenia a vozidiel na svojich cestách. Najnovšia ConsumerLab správa od spoločnosti Eric ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH