S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Prieskum: Len štvrtina spotrebiteľov sa chce po odznení pandémie vrátiť do starých koľají

Tlačové správy
0
• Koronavirové kríza výrazne ovplyvnila dochádzanie spotrebiteľov za prácou a vzdelávaním. 80% spotrebiteľov verí, že sa vráti k svojmu obvyklému dochádzanie. Avšak len 25% opýtaných túži sa do starých koľají vrátiť. • 3 z 5 spotrebiteľov sa intenzívne zaujímajú o chytré funkcie, ktoré odosielajú výstrahy v prípade, že vodič nedáva pozor a hrozí mu nebezpečenstvo. Spotrebiteľa najviac zaujímajú funkcie zvyšujúce ich bezpečnosť. • Z celkom 16 skúmaných miest sa Sao Paulo, Dillí, Los Angeles, Londýn a New York ukázali ako mestá s najvyššou dopravnou záťažou. • Spotrebitelia očakávajú pokles dochádzanie osobnými autami zo súčasných 55% na 32% v horizonte 5 až 10 rokov, pričom približne 13% spotrebiteľov by rado využívalo autonómne robotická taxi alebo minibusy. Ľudia, ktorí dochádzajú za prácou alebo vzdelanie, sú technologicky zdatní a očakávajú minimálne to isté od svojich zariadení, mobilného pripojenia a vozidiel na svojich cestách. Najnovšia ConsumerLab správa od spoločnosti Eric ...

www.ericsson.com

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať