Prieskum: Poskytovatelia komunikačných služieb nedokážu zaistiť spokojnosť svojich zákazníkov
Zákazníci dnes napospol necítia k poskytovateľom telekomunikačných služieb lojalitu. V ich prístupe hrá hlavnú rolu pohodlnosť až apatia, nie vernosť značke. Výsledky prieskumu Communications Customer Satisfaction Survey (Prieskum spokojnosti zákazníkov komunikačných služieb) spoločnosti Oracle ukazujú, že ľudia majú pocit, že k dispozícii nie sú lepšie alternatívy. Svoju zákaznícku skúsenosť (CX, customer experience) s telekomunikačnými operátormi hodnotia prevažne ako slabú.
Zákazníci majú pocit, že konkurenční poskytovatelia telekomunikačných služieb neponúknu lepšie služby, eventuálne si nie sú vedomí, že by existovali lepšie ponuky. Domnievajú sa, že všetci operátori fungujú viac-menej rovnako - tento názor aspoň v prieskume vyjadrilo 39 % respondentov.
Zo štúdie vyplýva, že poskytovatelia komunikačných služieb, ktorí chcú prilákať nových zákazníkov a udržať si tých súčasných, musia zlomiť apatiu používateľov. Operátori, ktorým sa podarí osloviť nespokojných zákazníkov k ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH