Prieskum: Šestnásť percent zákazníkov e-shopov nakupuje cez mobil
Inteligentné telefóny používa na Slovensku na nakupovanie cez internet približne 16 percent zákazníkov a zákazníčok e-shopov. Ďalších 25 percent návštevníkov i návštevníčok internetových obchodov používa smartfón pri výbere tovaru. Vyplýva to z prieskumu, ktorý na vzorke takmer dvetisíc respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk.
„Spomedzi návštevníkov e-shopov nakupujúcich cez inteligentný telefón tvoria muži až 63 percent," uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský, pričom dodal, že takmer tretina nakupujúcich sa nachádza vo vekovej kategórii od 21 do 30 rokov.
Počet ľudí nakupujúcich na internete cez smartfón bude rásť priamo úmerne s rastom investícií e-shopov do funkcionality ich webstránok, ako aj so zjednodušením platobných mechanizmov.
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH