Python – 31. časť / Programujeme cestou Guacamole
V tejto časti seriálu predstavíme jeden z možných scenárov praktického využitia prostredia Guacamole na vzdialené programovanie (nielen) v Pythone. Po tom, ako sme heroicky nainštalovali všetky komponenty potrebné na sfunkčnenie celého prostredia, teraz ukážeme, čo sme tým dosiahli a akým spôsobom dokážeme využiť ponúkané služby vo svoj prospech.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Komunikačné prostredie
Pri opise komunikačného prostredia použijeme konkrétne údaje platné pre tento konkrétny prípad, ktoré sa však, samozrejme, budú líšiť pri iných konfiguráciách. Ide o veľmi jednoduché prostredie pozostávajúce z klienta = počítača, z ktorého sa chceme pripájať k serveru = počítaču, na ktorom máme nainštalované všetky služby, ďalej z internetovej a intranetovej počítačovej siete a routera (obr. 1). Veľmi podobnú konfiguráciu má každý z nás doma, nemusíme teda nič špeciálne dokupovať ani akokoľvek rozširovať naše súčasné prostredie.
Súčasti komunikačného prostredia nakonfigurujeme tak ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH