Reklamácie riešia v NAY bez čakania na servis
Spoločnosť NAY prichádza s novou službou. Pri záručnej reklamácii tovaru do 30 € už nebudete musieť čakať na servis 30 dní. Pokazený tovar vymeníte v ktorejkoľvek predajni ihneď a zadarmo za nový. Stačí vám na to iba vaša klubová karta NAY Extra.
Často nad pokazeným malým spotrebičom, ktorý je ešte v záruke, iba mávneme rukou. Veď komu by sa chcelo čakať na jeho reklamáciu 30 dní? A tak si radšej kúpime nový. NAY však prichádza s novou službou okamžitej výmeny nefunkčného tovaru. Takúto zrýchlenú reklamáciu si môžu uplatniť zákazníci, ktorí sú členmi NAY Extra klubu, na všetky druhy tovarov v hodnote do 30 €, zakúpené v predajniach NAY alebo v e-shope www.nay.sk.
„Našim zákazníkom chceme prinášať inovatívne služby, ktoré im uľahčia život. Chápeme, že reklamácia nie je pre nikoho príjemná, preto sme prišli s myšlienkou zjednodušiť celý jej proces a odbremeniť tak spotrebiteľa od zbytočného čakania a dopriať mu komfort okamžitej výmeny, aby mohol daný produkt čo najskôr použiť,“ hovorí ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH