Reklamy so zvukom budú otravovať na Snapchate používateľov cez celú obrazovku
Reklamný svet neobišiel ani jednu z najúspešnejších aplikácií, a to Snapchat. V tejto aplikácii denne pribudne 10 miliárd videí, čo sa, samozrejme, núka využiť. V blízkej budúcnosti budú používateľom občas vyskakovať reklamy so zvukom na celú obrazovku, ale bude možné ich preskočiť a nebudú priamo v príspevkoch.
Snapchat sa chce uistiť o kvalite každej reklamy, a preto sa chystá každú inzerciu skontrolovať. Zadávatelia reklamy si budú môcť vybrať, kam používateľov inzercia odkáže. Nakupovanie kampaní a reklám bude jednoduchšie pomocou nového API Snapchat Partners. Spoločnosť predpokladá, že ich zisky tento rok porastú z minuloročných 59 miliónov USD na 250 – 350 miliónov USD.
Zdroj: adweek.com
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH