Reportáž: E-commerce Expo Berlin 2017 – podľa Googlu predajcovia strácajú 7 zákazníkov za sekundu
Pred mesiacom sa v Berlíne konalo E-commerce Expo Berlin – podujatie, ktoré každoročne priláka všetkých veľkých hráčov z oblasti e-commerce, či už hovoríme o nákupných platformách, poskytovateľoch hostingu, riaditeľoch softvérových spoločností zabezpečujúce bezpečné platby a platobné systémy, alebo performance marketéroch. V priestoroch bývalej berlínskej stanice metra z 19. storočia sa prezentovalo vyše 80 vystavovateľov. 32 prezentácií sa odohrávalo na 4 pódiách a hovorilo sa o najnovších trendoch, výzvach a riešeniach pre trh e-commerce. Podujatie navštívilo vyše 3000 hostí a my sme si pre vás pripravili exkluzívnu reportáž.
Najhorúcejšie témy
Veľa pozornosti sa venovalo expandovaniu na nové trhy – do Číny a Ruska. Predstavitelia Alibaba Group (Karl Wehner) a Yandex (Dominic Johnson) hovorili o trhových špecifikách a najväčších trendoch v marketingu na internete. Treba takisto podotknúť, že pre mnohých veľkých hráčov e-commerce sú sociálne siete stále na prvom mieste. Na ich dôleži ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH