Rozhovor: „Komunikácia smeruje do on-line kanálov“. Jan Denemark, ARBES Technologies
Bankový trh sa výrazne mení, popularita klasických bánk klesá a zákazníci sa obracajú k bankám, v ktorých za vedenie účtu neplatia žiaden poplatok. Absencia pobočiek, ani nutnosť ovládať všetko cez internet im nevadí, skôr naopak. Ako môže tento vývoj ďalej pokračovať, a čo retailové banky dnes potrebujú k úspechu, sme sa opýtali Jana Denemarka, riaditeľa spoločnosti ARBES Technologies, ktorá sa zaoberá informačnými systémami pre finančníctvo a bankovníctvo.
Online banky získavajú čím ďalej viac klientov. Je to trend. Zaobíde sa vôbec banka bez internetového bankovníctva?
Je pravda, že v minulých rokoch došlo k migrácii zákazníkov smerom k on-line bankám, resp. k „low-cost" bankám, ktoré stavajú svoj obchodný model na lacných základných službách založených na lacnej prevádzke. Okrem výhodných podmienok „bežného účtu zdarma" a napr. vyšších úrokov na sporiacich účtoch, k tomu prispeli takisto pravidlá kódexu mobility, ktorý búra rôzne administratívne a iné prekážky pri rušení ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH