Rozhovor: Atanas Raykov, Viber / Aká je budúcnosť komunikačných aplikácii?
Textové správy sú jednou z najbežnejších aktivít, ktoré nám naše smartphony umožňujú. Okrem výmeny textových, obrázkových správ a videí, aplikácie pre zasielanie správ idú vo svojich funkciách ešte ďalej. O tom, aké sú momentálne trendy a budúcnosť komunikačných aplikáciách, hovorí Atanas Raykov, šéf Global Telecom Partnerships & Director Business Development CIS & CEE spoločnosti Rakuten Viber.
Aké sú momentálne trendy komunikačných aplikácií?
Komunikačné aplikácie majú narastajúcu popularitu najmä kvôli klesajúcej dôveryhodnosti sociálnych sietí. Preto, čo sa týka trendov a vývoja, bude hlavným zameraním vytvoriť atraktívne a funkčné alternatívy k sociálnej komunikácii medzi používateľmi, značkami a poskytovateľmi služieb. Toto bude možné vďaka výkonnejším funkciám skupinových chatov, chat botov a rýchlejším prvkom zdieľania informácií.
Čo je vašou výhodou v porovnaní s ostatnými podobnými aplikáciami?
Viber je aplikáciou, ktorá v plnej miere ponúka kombináciu bezplatne ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH