ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Samsung otvoril nové Zákaznícke centrum v Košiciach

Tlačové správy
0
Spoločnosť Samsung otvorila v Košiciach svoje najnovšie Zákaznícke centrum, ktoré bude k dispozícii všetkým zákazníkom na východe Slovenska. Otvorením centra tak rozširuje pokrytie servisných služieb na Slovensku aj o košický región. Zákaznícke centrum bude poskytovať záručný a mimozáručný servis pre všetky mobilné produkty značky Samsung – smartfóny, tablety, nositeľné zariadenia. Takéto plnohodnotné centrum bolo v rámci Slovenska doposiaľ len v Bratislave. V novom zákazníckom centre budú poskytované opravy do 1 hodiny (ak to charakter poruchy umožní). Zároveň garantuje, že mimozáručné opravy mechanicky poškodených displejov pri vybraných modeloch neprekročia Samsungom deklarovanú cenu a to vždy a len s použitím originálnych náhradných dielov a podľa najvyšších štandardov výrobcu. „S našim novým Zákazníckym centrom prichádzame v čase, kedy je zvýšený dopyt najmä po opravách mechanických poškodení. Otvorením centra vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí nechcú čakať na opravu svojho ...

Samsung

Všetky autorove články
Samsung zakaznik cestrum kosice

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať