Samsung otvoril nové Zákaznícke centrum v Košiciach
Spoločnosť Samsung otvorila v Košiciach svoje najnovšie Zákaznícke centrum, ktoré bude k dispozícii všetkým zákazníkom na východe Slovenska. Otvorením centra tak rozširuje pokrytie servisných služieb na Slovensku aj o košický región.
Zákaznícke centrum bude poskytovať záručný a mimozáručný servis pre všetky mobilné produkty značky Samsung – smartfóny, tablety, nositeľné zariadenia. Takéto plnohodnotné centrum bolo v rámci Slovenska doposiaľ len v Bratislave. V novom zákazníckom centre budú poskytované opravy do 1 hodiny (ak to charakter poruchy umožní). Zároveň garantuje, že mimozáručné opravy mechanicky poškodených displejov pri vybraných modeloch neprekročia Samsungom deklarovanú cenu a to vždy a len s použitím originálnych náhradných dielov a podľa najvyšších štandardov výrobcu.
„S našim novým Zákazníckym centrom prichádzame v čase, kedy je zvýšený dopyt najmä po opravách mechanických poškodení. Otvorením centra vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí nechcú čakať na opravu svojho ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH