Screening Room: Zaplatili by ste 50 USD za sledovanie filmu doma v deň jeho uvedenia do kín?
Startup s názvom Screening Room chce ponúknuť za poplatok 50 dolárov možnosť exkluzívneho pozerania novo uvedeného filmu z pohodlia vášho domova. K tomu však treba prirátať aj zakúpenie zariadenia za 150 dolárov, ktoré sledovanie filmu umožní. Spoločnosť, za ktorou stojí Sean Parker, zakladateľ Napstera, vraj poskytne aj bezpečnú protipirátsku technológiu. Filmy sa budú cez internet prijímať v zašifrovanej podobe. O službu už údajne prejavilo „vážny záujem“ niekoľko veľkých filmových štúdií vrátane Universal, Fox a Sony.
Screening Room bude streamovať filmy v deň ich uvedenia do kina a diváci budú mať 48 hodín na to, aby si ich pozreli. Za uvedený poplatok dostanú zákazníci aj dva lístky do kina na film podľa svojho výberu. Navyše spoločnosť plánuje zapojeným distribútorom zaplatiť 20 % z poplatkov za zhliadnutie. Svoj podiel by dostali aj tvorcovia filmov.
Keďže pokladnice kín zaznamenali v poslednom roku rekordné tržby presahujúce 11 mld. dolárov, kiná zrejme nebudú naklonené možno ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH