Segmentácia v e-mail marketingu zvyšuje mieru otvorenia aj prekliku o niekoľko desiatok percent
Zasielanie obchodných e-mailov je najmä u e-shopov, ale aj ďalších podnikov, jedným z kľúčových marketingových nástrojov. Najväčšou chybou, ktorou sa pritom môžu dopustiť, je, že dané informácie neustále posielajú na všetky svoje kontakty. Nielen, že takýto prístup spravidla nevedie k zvýšeným nákupom, ale ešte im navyše hrozí hromadné odhlasovanie. Riešenie je pritom jednoduché. Odborníci odporúčajú segmentovať, teda zasielať konkrétny typ informácií len tým, ktorí budú mať záujem.
S chybami v rozosielaní obchodných e-mailov sa zákazníci môžu stretnúť prakticky denne. Typickým príkladom môžu byť kampane potravinových reťazcov, v ktorých nie sú nijako rozlíšené stravovacie návyky jednotlivých adresátov, či e-maily od obchodníkov s odevmi bez rozlíšenia pohlavia príjemcov.
Adresátov takýto prístup nudí a v prípade väčších prešľapov hrozí skôr riziko znechutenie z celej značky. Posielanie všetkého všetkým skrátka dosť často nevedie k častým konverziám, ale skôr alebo neskôr naopak, k o ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH