CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Vývoj pre Windows 10 – Prispôsobenie používateľského rozhrania / 9. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Vaša UWP aplikácia pre Windows 10 sa musí vedieť prispôsobiť nielen rôznym veľkostiam a rozlíšeniam displeja na rôznych typoch zriadení od smartfónov až po veľkoplošné obrazovky, ale aj zmene veľkosti okna, prípadne zmene orientácie zariadenia. Základné princípy zobrazovania Windows 10 používa algoritmus pre zmenu mierky, ktorý prispôsobuje zobrazovanie prvkov používateľského rozhrania a fontov. Algoritmus berie do úvahy nielen rozlíšenie obrazovky, ale aj typickú pozorovaciu vzdialenosť pre príslušné zariadenie. Algoritmus mierky zabezpečí, že 24 pixelové písmo bude na Surface Hub s uhlopriečkou 84''  rovnako dobre čitateľné ako na 5 '' telefóne, na ktorý sa používateľ pozerá z kratšej vzdialenosti. Pri návrhu prvkov používateľského rozhrania budete preto namiesto reálnych pixelov používať takzvané efektívne pixely. Umožnia vám sústrediť sa na skutočné vnímané rozmery prvku. Napríklad, pri návrhu prvku s rozmerom ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
vývoj Windows rozhranie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať