Skupina Slovak Telekom v prvom polroku 2019: viac optiky a VDSL pripojení, rastie báza fixných i mobilných zákazníkov
„Prvých šesť mesiacov roka 2019 reflektuje viaceré úspechy a ciele Slovak Telekomu, medzi ktoré patrí najmä zameranie sa na vlastnú bázu zákazníkov, ich spätnú väzbu, riešenia pre lepšiu zákaznícku skúsenosť i technologický pokrok. Investujeme do nového pokrytia optiky i VDSL, rozšírili sme ich o desiatky tisíc nových domácnosti a rýchlejšie technológie dostávame čoraz väčšiemu počtu zákazníkom. Sústredíme sa na našich klientov a priniesli sme
im viaceré novinky na čele s plošným prechodom z paušálov Happy na ÁNO: aj vďaka nim sa Slováci ešte viac rozdátovali a medziročne stúpla prevádzka o 65 percent. Pre biznis klientelu sme odštartovali naše riešenie pre eKasu i nové paušály ÁNO Biznis, opäť s veľkými objemami dát. Našu technologickú silu potvrdil aj test technológie Massive MIMO v Bratislave. Vo finančnej oblasti sme zaznamenali mierny nárast výnosov i EBITDA a aj prevádzkové ukazovatele sú pozitívne pri raste zákazníkov internetu a TV,“ uviedol Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH