Slováci milujú veľké televízory. Takmer dve tretiny z nich nakúpili televízory s uhlopriečkou 75" a viac od Samsungu.
V apríli pripadalo na Samsung 60,9 % predaných televízorov s uhlopriečkou 75" a viac, vyplýva z dát GfK. A taktiež štyri z desiatich nakúpených Ultra HD/4K televízorov.
Takmer dve tretiny smart televízorov s uhlopriečkou 75" a viac, ktoré sa v apríli predali na Slovensku, pripadajú na Samsung. Vo štvrtom tohtoročnom mesiaci podľa údajov agentúry GfK pripadalo na túto značku 60,9 % predaných televíznych prijímačov z tohto segmentu. Samsung od januára do apríla 2021 na Slovensku predal každý tretí smart televízor (podiel 37 %) a medzi televízormi s Ultra HD/4K rozlíšením obrazu (3840 x 2160p) dosiahol podľa GfK dokonca podiel 43,5 %.
GfK má vďaka svojej úzkej spolupráci s výrobcami a najväčšími predajcami veľmi presné a unikátne informácie o trhu televízorov v Slovenskej republike. Jej údaje predstavujú televízory skutočne predané koncovým užívateľom na slovenskom trhu (sell-out), nie len dodávky (sell-in), u ktorých nie je jasné, kedy, kde a ako sa predajú. GfK teda dobre zobrazuje sk ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH