Slováci nakupujú cez internet menej často ako Česi ale míňajú viac
Českí spotrebitelia nakupujú cez internet častejšie ako slovenskí, v internetových obchodoch však míňajú oba národy približne rovnako. Kým u nás navštevuje e-shopy aspoň raz mesačne 41 % online spotrebiteľov, v Čechách je to 50 %. Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke takmer 2 tis. slovenských a 6 tis. českých respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislí nákupní radcovia Heureka.sk a Heureka.cz.
"Sumu vyššiu ako 800 eur minie ročne v internetových obchodoch približne 26 % Čechov a 25 % Slovákov nakupujúcich online," uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Zároveň dodal, že v rozmedzí 401 až 800 eur sa pohybuje zhruba 24 % Čechov a 22 % Slovákov navštevujúcich e-shopy. Častejšie nákupy pri rovnakej ročnej sume znamenajú, že české nákupy sú menšie, kým Slováci uprednostňujú nákup drahších tovarov.
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH