Slovenská pošta modernizuje svoje IT prostredie. Presunutie dátového centra si vyžiada dočasnú odstávku poštových služieb
Slovenská pošta priniesla v roku 2019 ďalšie moderné služby pre verejnosť a zamestnancov. Stratégia „Pošta 2020“, predstavená vedením Slovenskej pošty v septembri 2018, buduje poštu modernú a efektívnu. Doposiaľ priniesla ľuďom mobilnú aplikáciu Slovenskej pošty, viac BalíkoBOXov, platbu kartou na pobočkách pôšt, platbu faktúr cez QR kód či efektívnejšiu prevádzku vďaka väčšiemu počtu pobočiek s vyvolávacím systémom a wifi pripojenia zadarmo. Slovenská pošta pripravuje pre zákazníkov aj pilotné doručovanie vo večerných hodinách, ďalšie rozšírenie siete a funkcionalít BalíkoBOXov, platbu kartou u kuriérov. Zvýšený komfort v doručovaní zásielok pocítia zákazníci aj vďaka modernému logistickému centru vo Zvolene s plne automatizovanými triediacimi linkami.
Procesy, ktoré eviduje zákazník pred poštovou priehradkou, sú automatizované a prepojené informačnými systémami IT infraštruktúrou cez celé Slovensko. Ide o sieť vyše 1500 pobočiek a niekoľko desiatok ďalších útvarov Slovenskej pošty. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH