Slovenské a české firmy zaostávajú v mobilnej komunikácii
Slovenské a české firmy zaostávajú v oblasti využívania mobilných technológií na komunikáciu so zákazníkmi. Konštatuje to prieskum poradenskej spoločnosti PwC pod názvom Digital IQ, ktorý zorganizovala po šiestykrát, pričom prvýkrát sa ho zúčastnili aj organizácie zo SR a ČR. Iba 13 % respondentov z týchto dvoch krajín v súčasnosti investuje do mobilných aplikácií a technológií pre
"Výsledky prieskumu na Slovensku a v Českej republike ukazujú, že spoločnosti pôsobiace v týchto dvoch krajinách v súčasnosti najviac využívajú mobilné technológie na sprístupnenie informácií o produktoch a službách, menej však už na priamu interakciu so zákazníkmi," komentoval zverejnené výsledky Partner PwC Patrik Horný. Iba 11 % zo zúčastnených firiem u nás a u našich západných susedov využíva mobilné technológie na spolutvorbu nových inovatívnych produktov a služieb so zákazníkmi.
Spoločnosti zaostávajú aj v oblasti využívania sociálnych médií pre internú komunikáciu a spoluprácu, v ktorej iba 3 % ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH