Slovenské firmy nie sú pripravené na jednotný digitálny trh EÚ
V šiestich slovenských mestách /Bratislava, Nitra, Banská Bystrica, Košice Poprad a Žilina/ sa v prvej polovici apríla uskutočnili konferencie v rámci DSM Road Show 2016, ktorú zorganizovala IT Asociácia Slovenska v spolupráci so zastúpením Európskej komisie na Slovensku, ministerstvami financií a hospodárstva, spoločnosťou ATOS a ďalšími partnermi.
DSM Road Show 2016 sa venovala téme jednotného digitálneho trhu Európskej únie a digitálnej transformácii slovenských firiem. Európska komisia predstavila v máji minulého roka plány na vybudovanie jednotného digitálneho trhu. Do roku 2020 sa majú odstrániť regulačné obmedzenia a z 28 vnútroštátnych trhov vytvoriť len jeden. Jednotný digitálny trh by mohol do európskeho hospodárstva priniesť obrat 415 miliárd eur ročne a vytvoriť stovky tisíc nových pracovných miest.
Pre slovenské firmy, ktoré chcú prežiť a z jednotného digitálneho trhu ťažiť, je digitálna transformácia ich podnikania nevyhnutná. Pritom takmer dve pätiny (38%) manažérov s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH