Strata súkromia odrádza ľudí od online nakupovania
Viac ako polovica z takmer 7000 spotrebiteľov vo svete sa rozhodla neuskutočniť online nákup pre obavy o stratu súkromia. Menej ako 10 % zároveň cíti, že má kontrolu nad tým, ako organizácie zaobchádzajú s ich osobnými údajmi. Napriek tomu, šesť z desiatich ľudí nečíta alebo si len zbežne prezrie zásady ochrany osobných údajov, keď vstupujú na webovú stránku. Tieto zistenia vyplynuli z prieskumu KPMG International.
Respondenti prieskumu KPMG vo väčšine krajín sa zhodli, že kontrola súkromia je dôležitejšia ako možné výhody, ktoré by prinieslo zdieľanie osobných údajov. Zo štúdie vyplynulo, že osem z desiatich spotrebiteľov by nesúhlasilo s predajom osobných údajov tretím stranám výmenou za rýchlosť, pohodlie, širší sortiment produktov, dodávku do domácností a výhodnejšie ceny pri online nakupovaní.
„Pochopenie výmennej hodnoty medzi prístupom k osobným informáciám a dôverou nebolo nikdy dôležitejšie ako dnes," povedal Peter Borák, partner zodpovedný za poradenstvo v oblasti kyberneti ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH