S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Strata súkromia odrádza ľudí od online nakupovania

Tlačové správy
0
Viac ako polovica z takmer 7000 spotrebiteľov vo svete sa rozhodla neuskutočniť online nákup pre obavy o stratu súkromia. Menej ako 10 % zároveň cíti, že má kontrolu nad tým, ako organizácie zaobchádzajú s ich osobnými údajmi. Napriek tomu, šesť z desiatich ľudí nečíta alebo si len zbežne prezrie zásady ochrany osobných údajov, keď vstupujú na webovú stránku. Tieto zistenia vyplynuli z prieskumu KPMG International. Respondenti prieskumu KPMG vo väčšine krajín sa zhodli, že kontrola súkromia je dôležitejšia ako možné výhody, ktoré by prinieslo zdieľanie osobných údajov. Zo štúdie vyplynulo, že osem z desiatich spotrebiteľov by nesúhlasilo s predajom osobných údajov tretím stranám výmenou za rýchlosť, pohodlie, širší sortiment produktov, dodávku do domácností a výhodnejšie ceny pri online nakupovaní. „Pochopenie výmennej hodnoty medzi prístupom k osobným informáciám a dôverou nebolo nikdy dôležitejšie ako dnes," povedal Peter Borák, partner zodpovedný za poradenstvo v oblasti kyberneti ...

KPMG Slovensko

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať