Tatra banka spúšťa pilot novej technológie – chatbota pre používateľov webovej stránky tatrabanka.sk.
Tatra banka, ako inovačný líder s odvahou prinášať na trh nové technológie, opäť posúva hranice bankovníctva.
Po rôznych technologických inováciách, ktoré Tatra banka za roky existencie vyvinula a uviedla na bankový trh medzi prvými, spúšťa do pilotnej prevádzky technológiu chatbot. Práve táto digitálna novinka nahradí službu Tatra ChatTB, ktorú využívajú nielen klienti na získavanie informácií o produktoch a službách Tatra banky.
Benefity, ktoré chatbot AdamTB prináša:
zvýšenie rýchlosti odozvy,
nepretržitá dostupnosť,
prakticky neobmedzená kapacita na odpovedanie.
Ako funguje chatbot AdamTB
Počítačový program simulujúci ľudskú konverzáciu s pomocou umelej inteligencie (chatbot) dokáže na základe pochopenia obsahu zodpovedať vybrané okruhy otázok a zároveň zvláda bežnú medziľudskú konverzáciu. Porozumenie sa zlepšuje používaním a pilotná prevádzka by mala pomôcť Adamovi lepšie chápať zámery klientov.
„Prvoradým bude pre nás aj naďalej zodpovedať všetky otázky k produktom a služ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH