Telekom rozšíril zákaznícky portál o nové funkcie
Telekom vylepšil zákaznícky portál Môj Telekom a rozšíril ho o funkcie, ktoré môžu zákazníci využívať pri online administrácii svojich produktov a služieb.
Môj Telekom od dnešného dňa ponúka niekoľko noviniek. Má modernejší dizajn, ktorý je navyše responzívny - prispôsobí sa typu zariadenia a veľkosti displeja tak, aby bolo jeho používanie čo najpohodlnejšie.
Po novom si tiež každý používateľ môže úvodnú obrazovku nastaviť podľa vlastných preferencií - zvoliť si, čo chce po prihlásení vidieť, upraviť rozloženie prvkov a tiež nahrať si svoje vlastné pozadie.
Zákazníci si na portáli môžu administrovať mobilné a fixné služby, kontrolovať spotrebu, prezerať alebo uhradiť faktúry a tiež meniť doplnkové služby mobilnej a fixnej siete. Možné je tiež zadať akúkoľvek otázku či požiadavku týkajúcu sa mobilných alebo fixných služieb.
V prípade, že zákazník vopred písomne vyjadril svoj súhlas, môže na portáli Môj Telekom delegovať administráciu služieb aj na iných používateľov, napríklad svoj ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH