Tradičné banky navštevujeme čoraz menej. Budúcnosť patrí mobilnému bankovníctvu
Typické spotrebiteľské správanie v oblasti bankového sektora sa mení. Pobočky bánk navštevujeme čoraz menej, podľa analytikov CACI je to sedemkrát do roka. Podľa nich, v roku 2022 budeme banku navštevovať maximálne štyrikrát do roka a namiesto osobného kontaktu budeme v čoraz väčšej miere riešiť všetky náležitosti cez smartfón.
Napriek tomu, že sa spotrebiteľské správanie v tomto smere mení, stále si želáme, aby banky svoje pobočky na priamy osobný kontakt mali. Pred týždňom oslavoval bankomat svoje 50. výročie a mnohí výrobcovia tvrdia, že dnešné bankomaty dokážu vykonávať až 90 % úloh pracovníka v banke.
Podľa odhadov sa desktopové bankovníctvo medzi rokmi 2017 – 2022 radikálne zmení a zníži o 63 %. Banky čoraz viac prichádzajú s aplikáciami a novinkami v oblasti mobilného bankovníctva a preto sa predpokladá, že mnohé transakcie a úlohy budeme vykonávať cez smartfón, no napriek tomu sa očakáva, že pobočky bánk sa nebudú zatvárať, nakoľko pre spotrebiteľov majú stále dôležitú úlohu. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH