S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Tradičné banky navštevujeme čoraz menej. Budúcnosť patrí mobilnému bankovníctvu

Prieskumy trhu
0
Typické spotrebiteľské správanie v oblasti bankového sektora sa mení. Pobočky bánk navštevujeme čoraz menej, podľa analytikov CACI je to sedemkrát do roka. Podľa nich, v roku 2022 budeme banku navštevovať maximálne štyrikrát do roka a namiesto osobného kontaktu budeme v čoraz väčšej miere riešiť všetky náležitosti cez smartfón. Napriek tomu, že sa spotrebiteľské správanie v tomto smere mení, stále si želáme, aby banky svoje pobočky na priamy osobný kontakt mali. Pred týždňom oslavoval bankomat svoje 50. výročie a mnohí výrobcovia tvrdia, že dnešné bankomaty dokážu vykonávať až 90 % úloh pracovníka v banke. Podľa odhadov sa desktopové bankovníctvo medzi rokmi 2017 – 2022 radikálne zmení a zníži o 63 %. Banky čoraz viac prichádzajú s aplikáciami a novinkami v oblasti mobilného bankovníctva a preto sa predpokladá, že mnohé transakcie a úlohy budeme vykonávať cez smartfón, no napriek tomu sa očakáva, že pobočky bánk sa nebudú zatvárať, nakoľko pre spotrebiteľov majú stále dôležitú úlohu. ...

Redakcia

Všetky autorove články
banka navstevnost