Trendy v digitálním prostredí pre rok 2018
Predpovedať potreby zákazníkov, poznať v reálnom čase najnovšie trendy, starostlivo zbierať všetky dáta, zamerať sa na užívateľov skrz všetky ich zariadenia, produkovať ľahko zakúpiteľný obsah, pracovať všeobecne s personalizáciou, ale i napr. s virtuálnou realitou alebo chatbotmi. To je len stručný prehľad technológií, ktoré pri správnom využití pomôžu získať digitálnym marketérom v roku 2018 náskok pred konkurentmi.
Vyhľadávače sú nielen jedným z hlavných kanálov privádzajúcich zákazníkov, ale aj skvelým nástrojom pomáhajúcim sledovať zákazníkove potreby a priania. Každú sekundu len samotný Google odbaví desaťtisíce otázok a má teda perfektný prehľad o tom, čo je práve trendy. Podľa svojich algoritmov potom ďalším užívateľom našepkáva, čo by mohli chcieť hľadať, aj keď o tom ešte nevedia. Výsledky vyhľadávania sú neustále vylepšované a profil samotného používateľa je plný dát.
Napríklad Amazon pozná do detailu zvyky svojich zákazníkov, môže tak jednoducho predvídať ich ďalšie správ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH