S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Tri štvrtiny spotrebiteľov sa obávajú krádeže osobných údajov z mobilu

Tlačové správy
0
Zo štúdie KPMG Consumer Loss Barometer vyplynulo, že v prípade úniku dát panuje značný nesúlad medzi prioritami manažérov pre informačnú bezpečnosť a spotrebiteľmi. Kým viac ako štyria z desiatich spotrebiteľov uprednostňujú dôkaz o náprave pred ospravedlnením, oslovení manažéri volia v takmer polovici prípadov radšej ospravedlnenie. Navyše dve tretiny by v prípade úniku dát prioritne riešili finančné straty a riziko poškodenia dobrého mena organizácie pred riešením vplyvu incidentu na dôveru zákazníkov. Z výsledkov prieskumu KPMG jednoznačne vyplynulo, že obavy spotrebiteľov zo zneužitia osobných údajov naďalej pretrvávajú. Zvažujú najmä to, ako takýto únik dát zasiahne ich osobne. Vplyv tejto udalosti na danú organizáciu je pre nich druhoradý. Viac ako dve tretiny (69 %) spotrebiteľov majú strach z toho, ako prípadný incident ohrozí bezpečnosť ich technologických zariadení. Iba 37 % oslovených uviedlo v prieskume starosť o svoje finančné dáta. Je znepokojujúce, že až 71 % spotrebite ...

KPMG

Všetky autorove články
smartfon spotrebitel kradez

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať