Tri štvrtiny spotrebiteľov sa obávajú krádeže osobných údajov z mobilu
Zo štúdie KPMG Consumer Loss Barometer vyplynulo, že v prípade úniku dát panuje značný nesúlad medzi prioritami manažérov pre informačnú bezpečnosť a spotrebiteľmi. Kým viac ako štyria z desiatich spotrebiteľov uprednostňujú dôkaz o náprave pred ospravedlnením, oslovení manažéri volia v takmer polovici prípadov radšej ospravedlnenie. Navyše dve tretiny by v prípade úniku dát prioritne riešili finančné straty a riziko poškodenia dobrého mena organizácie pred riešením vplyvu incidentu na dôveru zákazníkov.
Z výsledkov prieskumu KPMG jednoznačne vyplynulo, že obavy spotrebiteľov zo zneužitia osobných údajov naďalej pretrvávajú. Zvažujú najmä to, ako takýto únik dát zasiahne ich osobne. Vplyv tejto udalosti na danú organizáciu je pre nich druhoradý. Viac ako dve tretiny (69 %) spotrebiteľov majú strach z toho, ako prípadný incident ohrozí bezpečnosť ich technologických zariadení. Iba 37 % oslovených uviedlo v prieskume starosť o svoje finančné dáta. Je znepokojujúce, že až 71 % spotrebite ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH