Tržby Facebooku v druhom kvartáli vzrástli o 59 percent. Hlavne vďaka reklame
Americká spoločnosť Facebook Inc prevádzkujúca rovnomennú sociálnu sieť svojimi hospodárskymi výsledkami za druhý kvartál pohodlne prekonala očakávania trhu. Spoločnosti sa darí hlavne vďaka reklame na jej hlavnej aplikácii Facebook. Tržby firmy za apríl až jún sa v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka zvýšili o 59 percent na úroveň 6,4 mld. USD. Firma o tom informovala v stredu. Zisk spoločnosti Facebook za druhý kvartál tohto roka dosiahol 2,06 mld. USD.
K záveru júna mala firma 1,71 mld. užívateľov, ktorí jej stránku navštívia aspoň raz mesačne, čo bol medziročný rast o 15 percent. Užívatelia každý deň trávia na Facebooku viac času a sústredenie sa firmy na video záujem o jej služby zvyšuje. Podľa výskumnej firmy comScore napríklad v apríli iba v samotných USA navštívilo internetovú stránku Facebooku na smartfóne alebo tablete takmer 149 mil. ľudí.
Hodnota akcií spoločnosti v stredu po uzatvorení riadneho obchodovania na americkej burze posilnila o 8 percent na sumu 131,05 U ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH