Tržby spoločnosti Yahoo zo zobrazenej reklamy sa v prvom štvrťroku zvýšili o 2,3 % na 463,7 mil. USD. Táto suma predstavuje prib
Tržby spoločnosti Yahoo zo zobrazenej reklamy sa v prvom štvrťroku zvýšili o 2,3 % na 463,7 mil. USD. Táto suma predstavuje približne 40 % jej celkových tržieb. Tržby z vyhľadávača stúpli medziročne o 19,5 % na 531,7 mil. USD. Spoločnosť Yahoo informovala, že k rastu prispela dohoda so spoločnosťou Mozilla, podľa ktorej sa vyhľadávač od Yahoo stal predvoleným v internetovom prehliadači Firefox. Tržby po úprave o poplatky partnerským webovým stránkam tak dosiahli 1,04 mld. USD, pričom klesli z hodnoty 1,09 mld. USD.
Čistý zisk spoločnosti Yahoo poklesol na 21,2 mil. USD, teda 2 centy na akciu, z hodnoty 311,6 mil. USD v rovnakom období predchádzajúceho roku. Na jednu akciu vtedy pripadol zisk 29 centov na akciu. Upravený zisk spoločnosti Yahoo sa v prvom kvartáli tohto roka dostal na 15 centov na akciu.
Výsledky spoločnosti Yahoo nenaplnili očakávania analytikov. Rast v oblasti reklamy totiž vyvažovali vyššie platby partnerom a internetovým stránkam, ktoré posielali užívateľov k Yahoo. ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH