Najslabší, máte padáka! Uber sa chce zbaviť cestujúcich s najnižším hodnotením
Vodiči, jazdiaci pre Uber, majú po skončení jazdy možnosť v mobilnej aplikácii hodnotiť svojho pasažiera. Až doteraz však táto spätná väzba nemala prakticky žiaden výstup, takže nepríjemní, hrubí či iným spôsobom problematickí klienti mohli naďalej využívať ponúkané služby. To sa však má v dohľadnej dobe zmeniť. Prevádzkovateľ na svojom blogu v utorok odhalil chystané zmeny, ktoré budú mať za následok, že niektorým pasažierom môžu byť deaktivované ich účty. Rozhodujúcim kľúčom budú práve ich nízke hodnotenia zo strany vodičov.
Spätná väzba z oboch strán
Plánované opatrenie má priniesť väčšiu rovnováhu celého systému. Taktiež cestujúci môžu po skončení jazdy hodnotiť vodiča a Uber následne tých s najnižším hodnotením nekompromisne eliminuje. Vodiči sa tak museli snažiť vyhovieť predstavám zákazníkov, zatiaľ čo z druhej strane nič také nefungovalo.
Teraz sa karta obracia a zákazníci, ktorých vodiči z nejakého dôvodu vnímali negatívne, stratí možnosť objednať si odvoz. Uber pritom dekl ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH