Umelá inteligencia dokáže v hovorovom jazyku detegovať emócie a štýl prejavu
Podniky a investori čoraz viac využívajú nástroje založené na analýze prirodzeného jazyka pri spracovaní úloh, ako je napríklad ťažba dát o predajoch, sledovanie zmien marketingových kampaní v čase, prípadne na lepšiu obranu proti phishingu a ransomvérovým útokom. No AI produkty používané na analýzu textu majú pred sebou ešte dlhú cestu, kým zachytia všetky nuansy, ktoré ľudia používajú na vzájomnú komunikáciu.
Spoločnosť Expert.ai dúfa, že pridanie nových doplnkov na meranie emócií a správania a nová súprava nástrojov na zisťovanie štýlov do jeho API pre prirodzený jazyk poskytne vývojárom umelej inteligencie viac možností na analýzu jazyka na úrovni ľudí. Spoločnosť so sídlom v talianskej Modene a s americkým ústredím v Rockville v Marylande zmenila v roku 2020 názov z Expert System na Expert.ai.
Softvérová platforma Expert.ai umožňuje riešenia v prirodzenom jazyku (natural language – NL), ktoré berú neštruktúrované jazykové údaje zo zdrojov, ako sú stránky sociálnych sietí a e-mai ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH