Väčšina ľudí dá prednosť solárnej strešnej krytine pred samoriadiacim autom
Spoločnosť IdeaSense skúmala, ktoré nové inovácie sa ľuďom najviac páčia a majú v roku 2018 najväčšiu šancu dostať sa medzi širokú verejnosť. Prostredníctvom nástroja Ideapoly, pracujúceho na princípe prediktívneho trhu zistila, do ktorej inovácie z roku 2017 (tak, ako sa objavili začiatkom minulého roku na CES 2017) ľudia vkladajú najviac dôvery z pohľadu budúcnosti, trhového potenciálu, a ako by ju prípadne chceli vylepšiť a používať. Ukázalo sa, že ľudia dávajú prednosť tým inováciám, ktoré im prinášajú peniaze, bezpečnosť a uľahčujú život.
1. Najväčšiu obľubu ľudí si získala strešná krytina so zabudovaným solárnym panelom. Podľa IdeaSense jej dôveruje takmer polovica ľudí (45 %). Ocenili profit v podobe zníženia platieb za elektrinu a tiež to, že ide o ekologický zdroj energie. Nezanedbateľná je tiež životnosť krytiny, ktorá je rovnaká ako pri klasických materiáloch.
2. Samoriadiaci automobil podporilo 38 % respondentov. Ich dôveru si získal hlavne vďaka stále sa zvyšujúcej bezpe ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH