ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Vďaka zvýšeným investíciám a popularite značky Philips TV & Sound zaznamenáva spoločnosť TP Vision rast už piaty rok po sebe

Tlačové správy
1
Spoločnosť TP Vision zaznamenala pokračujúci rast príjmov a trvalú ziskovosť už piaty rok po sebe vďaka silnému rastu divízie Philips Sound a rastu predaja prémiových televízorov s Ambilight. Medziročné porovnanie výsledkov v roku 2021 s rokom 2020: Celkový rast divízie Philips TV & Sound o 17 %. Ambilight TV zaznamenal silný rast vďaka pôsobivému nárastu predaja televízorov OLED - vrátane modelov OLED+ v prémiovom segmente OLED - o 53 %. Predaj televízorov série “Performance” naďalej výrazne rastie, pričom od roku 2021 je súčasťou tejto koncepcie aj model so soundbarom. Celkový predaj soundbarov sa zvýšil o 70 %. Silný rast predaja produktov Fidelio.              Mimoriadne úspešná séria športových slúchadiel GO bola predstavená v roku 2021 a taktiež bola podporená partnerstvom s popredným svetovým cyklistickým a korčuliarskym tímom Jumbo Visma. V roku 2021 získali produkty Philips v celej Európe kritické uznanie a ocenenia špičkových technologických riešení pre spotrebiteľo ...

Philips

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať