Vďaka zvýšeným investíciám a popularite značky Philips TV & Sound zaznamenáva spoločnosť TP Vision rast už piaty rok po sebe
Spoločnosť TP Vision zaznamenala pokračujúci rast príjmov a trvalú ziskovosť už piaty rok po sebe vďaka silnému rastu divízie Philips Sound a rastu predaja prémiových televízorov s Ambilight.
Medziročné porovnanie výsledkov v roku 2021 s rokom 2020:
Celkový rast divízie Philips TV & Sound o 17 %.
Ambilight TV zaznamenal silný rast vďaka pôsobivému nárastu predaja televízorov OLED - vrátane modelov OLED+ v prémiovom segmente OLED - o 53 %.
Predaj televízorov série “Performance” naďalej výrazne rastie, pričom od roku 2021 je súčasťou tejto koncepcie aj model so soundbarom.
Celkový predaj soundbarov sa zvýšil o 70 %.
Silný rast predaja produktov Fidelio.
Mimoriadne úspešná séria športových slúchadiel GO bola predstavená v roku 2021 a taktiež bola podporená partnerstvom s popredným svetovým cyklistickým a korčuliarskym tímom Jumbo Visma.
V roku 2021 získali produkty Philips v celej Európe kritické uznanie a ocenenia špičkových technologických riešení pre spotrebiteľo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH