Virtuálne interakcie sú „rovnako dobré ako fyzická prítomnosť“ takmer pre štvrtinu online zákazníkov
GfK zverejnilo výsledky výskumu v 22 krajinách, podľa ktorého štvrtina online zákazníkov (23 percent) súhlasí1 s tým, že virtuálne návštevy miest môžu poskytnúť rovnaký zážitok, ako keď je človek na mieste osobne. Tých, ktorí s tým nesúhlasia1, je iba 15 percent.
Príležitosť pre virtuálnu interakciu v bežnom živote stále pribúda, či už ide o video konferenciu v práci, ´face timing´prostredníctvom smartfónu, chatovania na facebooku či WhatsApp a pod., alebo dokonca o poznávanie miest a miest ako sú reštaurácie alebo múzeá pomocou Google Street view alebo 3D-Panorama. Poskytnú ale tieto interakcie rovnako kvalitný zážitok, ako keď ich človek prežíva priamo na mieste?
Súhlas s tým, že virtuálne interakcie môžu byť rovnako kvalitné ako reálny život, vyslovuje najviac ľudí vo veku 20-29 rokov (28 percent) a 30-39 rokov (27 percent). Tým sa jasne dostávajú pred tínedžerov, ktorí s 22 pecentami predstavujú ďalšiu najviac ´virtuálne orientovanú´generáciu.
Nie je žiadnym prekvapením, že sú ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH