S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Virtuálne interakcie sú „rovnako dobré ako fyzická prítomnosť“ takmer pre štvrtinu online zákazníkov

Tlačové správy
0
GfK zverejnilo výsledky výskumu v 22 krajinách, podľa ktorého štvrtina online zákazníkov (23 percent) súhlasí1 s tým, že virtuálne návštevy miest môžu poskytnúť rovnaký zážitok, ako keď je človek na mieste osobne. Tých, ktorí s tým nesúhlasia1, je iba 15 percent.  Príležitosť pre virtuálnu interakciu v bežnom živote stále pribúda, či už ide o video konferenciu v práci, ´face timing´prostredníctvom smartfónu, chatovania na facebooku či WhatsApp a pod., alebo dokonca o  poznávanie miest a miest ako sú reštaurácie alebo múzeá pomocou Google Street view alebo 3D-Panorama. Poskytnú ale tieto interakcie rovnako kvalitný zážitok, ako keď ich človek prežíva priamo na mieste? Súhlas s tým, že virtuálne interakcie môžu byť rovnako kvalitné ako reálny život, vyslovuje najviac ľudí vo veku 20-29 rokov (28 percent) a 30-39 rokov (27 percent). Tým sa jasne dostávajú pred tínedžerov, ktorí s 22 pecentami predstavujú ďalšiu najviac ´virtuálne orientovanú´generáciu. Nie je žiadnym prekvapením, že sú ...

Redakcia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať