Výber správneho influencera nepodceňujte. Vyhnete sa hanbe
Influenceri sú veľkým marketingovým trendom súčasnosti, stavia na nich stále viac firiem nielen v zahraničí, ale aj u nás. Nie každá spolupráca s influencermi však splní očakávania. Niektoré zostanú zabudnuté bez úspechu, z iných sa zasa môže vykľuť hanba pre značku i samotného influencera. Jedným z kritérií úspechu je výber správneho influencera, pri čom je dôležité brať do úvahy niekoľko pravidiel.
Typ influencera
Typy influencerov môžeme rozlišovať podľa toho, na akej platforme sa pohybujú, ale aj aký druh obsahu tvoria. Najčastejšími platformami sú blog a sociálne siete Youtube, Instagram, prípadne Twitter alebo Facebook. Ďalej zohľadňujeme, čím sa influencer zaoberá, čo je stavebným kameňom jeho obsahu. Ak predávate oblečenie alebo kozmetiku, určite siahnete po beauty a fashion youtuberkách, hračky pre deti zase najlepšie odprezentuje mama blogerka. Niekedy to však nie je tak jednoduché a na prvý pohľad jasné. Niektoré produkty sa tiež hodia pre viacero typov influencerov, preto ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH