CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Výber správneho influencera nepodceňujte. Vyhnete sa hanbe

0
Influenceri sú veľkým marketingovým trendom súčasnosti, stavia na nich stále viac firiem nielen v zahraničí, ale aj u nás. Nie každá spolupráca s influencermi však splní očakávania. Niektoré zostanú zabudnuté bez úspechu, z iných sa zasa môže vykľuť hanba pre značku i samotného influencera. Jedným z kritérií úspechu je výber správneho influencera, pri čom je dôležité brať do úvahy niekoľko pravidiel. Typ influencera Typy influencerov môžeme rozlišovať podľa toho, na akej platforme sa pohybujú, ale aj aký druh obsahu tvoria. Najčastejšími platformami sú blog a sociálne siete Youtube, Instagram, prípadne Twitter alebo Facebook. Ďalej zohľadňujeme, čím sa influencer zaoberá, čo je stavebným kameňom jeho obsahu. Ak predávate oblečenie alebo kozmetiku, určite siahnete po beauty a fashion youtuberkách, hračky pre deti zase najlepšie odprezentuje mama blogerka. Niekedy to však nie je tak jednoduché a na prvý pohľad jasné. Niektoré produkty sa tiež hodia pre viacero typov influencerov, preto ... Zobrazit Galériu

Kašpar PR, s.r.o.

Všetky autorove články
influecer propagacia vyber produkt

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať