Výsledky predaja značky PEUGEOT na Slovensku : pamätný rok 2020
V roku 2020 značka PEUGEOT potvrdila vo svete, ako aj na Slovensku svoju vynikajúcu dynamiku :
fantastický štart všetkých posledných noviniek Značky : na Slovensku, v porovnaní s rokom 2019, model PEUGEOT 208 zvýšil svoje objednávky o 60% a PEUGEOT 2008 až o 100%
aj napriek ťažkej situácii súvisiacej s pandémiou a zatvorenými showroomami niekoľkokrát počas roka značka PEUGEOT dosiahla podiel na trhu vo výške 6,9 %, čo je 3. najlepším podielom za posledných 10 rokov
predaje Značky celkom síce poklesli na úroveň roku 2015, ale tento pokles bol miernejší (-23% ) ako pokles celkového trhu osobných a úžitkových vozidiel v roku 2019 (-25 % )
v rámci predaja osobných automobilov (OA), značka PEUGEOT preukázala ešte vačšiu stabilitu ako samotný trh a dosiahla vyšší trhový podiel v porovnaní rokom 2019 a to 6,2 %
naplnenie strategických cieľov v oblasti zvýšenia predaja prémiových modelov ako aj cieľov plnenia emisií CO2
z pohľadu registrácií na slovenskom trhu : elektro ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH